Thai Pro – właściciel internetowego systemu rezerwacji Nattakan.pl, przedsiębiorstwo zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym, z następującymi danymi:
Thai Pro Sp. z o.o. Ul. Bukowińska 12/726A 02-703 Warszawa
NIP: 5213891333 KRS: 0000830820 Tel: +48790553558
prowadzące Salon Masażu Tajskiego Nattakan, w Warszawie, ul. Zgoda 5 lok. 30
Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Operatorem umowę rezerwacji w ramach Systemu Rezerwacji, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Operator – przedsiębiorstwo Thai Pro zawierające z Klientem umowę rezerwacji w ramach Systemu Rezerwacji.
Klient – każdy podmiot dokonujący rezerwacji za pośrednictwem Systemu Rezerwacji.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Systemu Rezerwacji.
System Rezerwacji – internetowy system rezerwacji prowadzony przez Operatora pod adresem internetowym https://www.nattakan.pl
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta pomiędzy Operatorem a Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Systemu Rezerwacji), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Systemu Rezerwacji.
Rezerwacja – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rezerwacji i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Rezerwacji masażu wykonywanego w salonie prowadzonym przez Operatora.
Konto – konto klienta w Systemie Rezerwacji, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o zrealizowanych przez niego Rezerwacjach w Systemie Rezerwacji.
Formularz rezerwacji – formularz dostępny w Systemie Rezerwacji, umożliwiający dokonanie Rezerwacji oraz utworzenie Konta.
Umowa Rezerwacji – umowa rezerwacji masażu zawierana albo zawarta między Klientem a Operatorem za pośrednictwem Systemu Rezerwacji. Przez Umowę Rezerwacji rozumie się też – stosowanie do cech Usługi – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
Usługa – dostępna w Systemie Rezerwacji usługa będąca przedmiotem Umowy Rezerwacji między Klientem a Operatorem, w szczególności mogą to być usługi masażu.
Voucher – bon towarowy na okaziciela, sprzedawany w postaci plastikowej lub papierowej karty, uprawniający Użytkownika do nabycia usług w salonie masażu Nattakan do maksymalnej kwoty odpowiadającej wartości nominalnej vouchera lub wartości środków pieniężnych, którymi został doładowany. Voucher nie jest kartą płatniczą i nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym.
E-Voucher – bon towarowy w formie elektronicznej (kodu QR), uprawniający Użytkownika do nabycia usługi salonie masażu Nattakan. E-Voucher prezentowy nie jest kartą płatniczą i nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym.
§1. Wymagania techniczne
Do korzystania z Systemu Rezerwacji, w tym przeglądania dostępności Usług oraz dokonywanie rezerwacji Usług niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) lub aktywny numer telefonu.
§ 2 Informacje ogólne
Operator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Systemu Rezerwacji spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Systemu Rezerwacji z infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie dostępności Usług Systemu Rezerwacji nie wymaga zakładania Konta. Dokonanie Rezerwacji przez Klienta na Usługi możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 3 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
Ceny podane w Systemu Rezerwacji są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§3 Zakładanie Konta w Systemie Rezerwacji
Aby założyć Konto w Systemie Rezerwacji, należy wypełnić Formularz Rezerwacji a następnie wybrać dogodny termin realizacji Usługi.
Założenie Konta w Systemu Rezerwacji jest darmowe.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez weryfikację jednorazowym kodem autoryzującym wysyłanym na jedną z podanych form kontaktu (adres e-mail lub numer telefonu).
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Operatora, za pomocą poczty elektronicznej na adres: salon@nattakan.pl, telefonicznie pod numerem +48790553558 lub pisemnie na adres siedziby Thai Pro podanym na górze niniejszego Regulaminu.
§4 Zasady dokonywania rezerwacji
W celu dokonania Rezerwacji należy:
a) wybrać termin realizacji usługi w Formularzu Rezerwacji oraz wypełnić wymagane pola, a następnie kliknąć przycisk „Sprawdź dostępność”;
b) wybrać dogodny termin Rezerwacji z dostępnej listy a następnie kliknąć przycisk „Rezerwuj”;
c) podać dane kontaktowe odbiorcy Zamówienia (adres e-mail lub number telefonu);
d) zaakceptować niniejszy Regulamin
§5 Wykonanie umowy rezerwacji
Zawarcie Umowy Rezerwacji między Klientem a Operatorem następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza Rezerwacji w Systemie Rezerwacji zgodnie z §4 Regulaminu.
Po złożeniu Rezerwacji Operator niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Rezerwację do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji i jej przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Operatora Klientowi stosownej wiadomości email lub wiadomości tekstowej na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub numer telefony, która zawiera co najmniej oświadczenia Operatora o otrzymaniu Rezerwacji i o jej przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Rezerwacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości email zostaje zawarta Umowa Rezerwacji między Klientem a Operatorem.
§6 Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Nabywca będący Konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego może skorzystać z uprawnienia do odstąpienia od Umowy Rezerwacji w terminie 14 dni od dnia dokonania Rezerwacji.
W przypadku odstąpienia od Umowy Rezerwacji Klient ma obowiązek powiadomić o tym niezwłocznie Operatora za pomocą wiadomości e-mail na adres: booking@nattakan.pl lub wiadomości tekstowej na numer telefonu: +48790553558 lub za pomocą linka wysłanego w wiadomości potwierdzającej Rezerwację.
§7 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Systemu Rezerwacji jest Operator.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Systemu Rezerwacji zbierane są w celu realizacji Umowy Rezerwacji, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Rezerwacji skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na https://www.nattakan.pl. Regulamin dostępny jest również w salonie masażu Nattakan.
Prawem właściwym jest prawo polskie.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Operator może zmienić niniejszy Regulamin z ważnej przyczyny, jaką jest:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
b) usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu zgłaszanych przez Użytkowników;
c) zmiana lub rozbudowa istniejących funkcjonalności bądź dodania nowych funkcjonalności;
d) bezpieczeństwo Użytkowników w tym w szczególności konieczność przeciwdziałania nadużyciom.
Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich udostępnienia na stronie internetowej https://www.nattakan.pl. Zmiany Regulaminu nie wpływają na zakres uprawnień nabytych przez Klientów.
W wypadku sporu Konsumenta z Operatorem, oprócz drogi sądowej przed właściwym sądem powszechnym Konsument uprawniony jest do skierowania sprawy na drogę pozasądowego rozwiązywania sporów, m.in. do:
a) zwrócenia się, na podstawie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich do Inspekcji Handlowej (odpowiedniego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej) – dane kontaktowe dostępne na stronie www.uokik.gov.pl/wiih;
b) wystąpienia z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej – lista takich sądów i dane kontaktowe dostępne na stronie www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 ;
c) zwrócenia się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów (www.uokik.gov.pl/rzecznicy).
Wszystkie wskazane powyżej pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny i wymagają zgody obydwu stron sporu.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 grudnia 2020r.