Regulamin systemu rezerwacji


Definicje

  1. Thai Pro – właściciel internetowego systemu rezerwacji Nattakan.pl, przedsiębiorstwo zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym, z następującymi danymi:

    Thai Pro Sp. z o.o.
    Ul. Bukowińska 12/726A
    02-703 Warszawa

    NIP: 5213891333
    KRS: 0000830820
    Tel: +48790553558

    prowadzące Salon Masażu Tajskiego Nattakan, w Warszawie, ul. Zgoda 5 lok. 30
  2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Operatorem umowę rezerwacji w ramach Systemu Rezerwacji, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Operator – przedsiębiorstwo Thai Pro zawierające z Klientem umowę rezerwacji w ramach Systemu Rezerwacji.
  4. Klient – każdy podmiot dokonujący rezerwacji za pośrednictwem Systemu Rezerwacji.
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Systemu Rezerwacji.
  6. System Rezerwacji – internetowy system rezerwacji prowadzony przez Operatora pod adresem internetowym https://www.nattakan.pl
  7. Umowa zawarta na odległość –  umowa zawarta pomiędzy Operatorem a Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Systemu Rezerwacji), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin Systemu Rezerwacji.
  9. Rezerwacja – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rezerwacji i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Rezerwacji masażu wykonywanego w salonie prowadzonym przez Operatora.
  10. Konto – konto klienta w Systemie Rezerwacji, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o zrealizowanych przez niego Rezerwacjach w Systemie Rezerwacji.
  11. Formularz rezerwacji – formularz dostępny w Systemie Rezerwacji, umożliwiający dokonanie Rezerwacji oraz utworzenie Konta.
  12. Umowa Rezerwacji – umowa rezerwacji masażu zawierana albo zawarta między Klientem a Operatorem za pośrednictwem Systemu Rezerwacji. Przez Umowę Rezerwacji rozumie się też – stosowanie do cech Usługi – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  13. Usługa – dostępna w Systemie Rezerwacji usługa będąca przedmiotem Umowy Rezerwacji między Klientem a Operatorem, w szczególności mogą to być usługi masażu.
  14. Voucher – bon towarowy na okaziciela, sprzedawany w postaci plastikowej lub papierowej karty, uprawniający Użytkownika do nabycia usług w salonie masażu Nattakan do maksymalnej kwoty odpowiadającej wartości nominalnej vouchera lub wartości środków pieniężnych, którymi został doładowany. Voucher nie jest kartą płatniczą i nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym.
  15. E-Voucher – bon towarowy w formie elektronicznej (kodu QR), uprawniający Użytkownika do nabycia usługi salonie masażu Nattakan. E-Voucher prezentowy nie jest kartą płatniczą i nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym.


§1.
Wymagania techniczne

  1. Do korzystania z Systemu Rezerwacji, w tym przeglądania dostępności Usług oraz dokonywanie rezerwacji Usług niezbędne są:

    a)  urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;

    b)  aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) lub aktywny numer telefonu.


§ 2
Informacje ogólne

  1. Operator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Systemu Rezerwacji spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Systemu Rezerwacji z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie dostępności Usług Systemu Rezerwacji nie wymaga zakładania Konta. Dokonanie Rezerwacji przez Klienta na Usługi możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 3 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Systemu Rezerwacji są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).


§3
Zakładanie Konta w Systemie Rezerwacji

  1. Aby założyć Konto w Systemie Rezerwacji, należy wypełnić Formularz Rezerwacji a następnie wybrać dogodny termin realizacji Usługi.
  2. Założenie Konta w Systemu Rezerwacji jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez weryfikację jednorazowym kodem autoryzującym wysyłanym na jedną z podanych form kontaktu (adres e-mail lub numer telefonu).
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Operatora, za pomocą poczty elektronicznej na adres: salon@nattakan.pl, telefonicznie pod numerem +48790553558 lub pisemnie na adres siedziby Thai Pro podanym na górze niniejszego Regulaminu.


§4
Zasady dokonywania rezerwacji

  1. W celu dokonania Rezerwacji należy:

    a)  wybrać termin realizacji usługi w Formularzu Rezerwacji oraz wypełnić wymagane pola, a następnie kliknąć przycisk „Sprawdź dostępność”;

    b)  wybrać dogodny termin Rezerwacji z dostępnej listy a następnie kliknąć przycisk „Rezerwuj”;

    c) podać dane kontaktowe odbiorcy Zamówienia (adres e-mail lub number telefonu);
  2. d)  zaakceptować niniejszy Regulamin


§5
Wykonanie umowy rezerwacji

  1. Zawarcie Umowy Rezerwacji między Klientem a Operatorem następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza Rezerwacji w Systemie Rezerwacji zgodnie z §4 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Rezerwacji Operator niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Rezerwację do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji i jej przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Operatora Klientowi stosownej wiadomości email lub wiadomości tekstowej na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub numer telefony, która zawiera co najmniej oświadczenia Operatora o otrzymaniu Rezerwacji i o jej przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Rezerwacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości email zostaje zawarta Umowa Rezerwacji między Klientem a Operatorem.


§6
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

  1. Nabywca będący Konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego może skorzystać z uprawnienia do odstąpienia od Umowy Rezerwacji w terminie 14 dni od dnia dokonania Rezerwacji.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Rezerwacji Klient ma obowiązek powiadomić o tym niezwłocznie Operatora za pomocą wiadomości e-mail na adres: booking@nattakan.pl lub wiadomości tekstowej na numer telefonu: +48790553558 lub za pomocą linka wysłanego w wiadomości potwierdzającej Rezerwację.


§7
 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Systemu Rezerwacji jest Operator.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Systemu Rezerwacji zbierane są w celu realizacji Umowy Rezerwacji, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Rezerwacji skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  5. Więcej informacji dotyczących Polityki Prywatności znajduje się na stronie: https://www.nattakan.pl/prywatnosc/

§8
 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na https://www.nattakan.pl. Regulamin dostępny jest również w salonie masażu Nattakan.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Operator może zmienić niniejszy Regulamin z ważnej przyczyny, jaką jest:

    a)  zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;

    b) usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu zgłaszanych przez Użytkowników;

    c)  zmiana lub rozbudowa istniejących funkcjonalności bądź dodania nowych funkcjonalności;

    d)  bezpieczeństwo Użytkowników w tym w szczególności konieczność przeciwdziałania nadużyciom.
  5. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich udostępnienia na stronie internetowej https://www.nattakan.pl. Zmiany Regulaminu nie wpływają na zakres uprawnień nabytych przez Klientów.
  6. W wypadku sporu Konsumenta z Operatorem, oprócz drogi sądowej przed właściwym sądem powszechnym Konsument uprawniony jest do skierowania sprawy na drogę pozasądowego rozwiązywania sporów, m.in. do:

    a)  zwrócenia się, na podstawie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich do Inspekcji Handlowej (odpowiedniego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej) – dane kontaktowe dostępne na stronie www.uokik.gov.pl/wiih;

    b)  wystąpienia z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej – lista takich sądów i dane kontaktowe dostępne na stronie www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 ;

    c)  zwrócenia się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów (www.uokik.gov.pl/rzecznicy).
  7. Wszystkie wskazane powyżej pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny i wymagają zgody obydwu stron sporu.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 grudnia 2020r.